Monday, October 9, 2017

SHAKLEE DAMANSARA & KELANA JAYA - 0193036830.

Ready stock

Stok Shaklee 

Alhamdulillah... hari ni Kak Ija ambik stok Shaklee lagi untuk cust2 tersayang. Tak kisah pun dalam seminggu tu berkali-kali pergi Shaklee pun kak ija sanggup. Janji keperluan dan kehendak korang semua kak ija dapat tunaikan.

ESP promosi, beli 4 diskaun 5%

Stok baru sampai siang tadi...

Pergi Shaklee ye....order online pun ye jugak.

Tgk le Stok Shaklee Kak ija Abam gDex baru anto tadi. Mujur kak ija tak anto anak2 sekolah agama lagi.... kalau idak kena tggu hari lain le abam gDex anto Stok akak....

Dapat je stok......lepas anto anak2 sekolah.... trs Kak ija poskan kepada cust.

Kak Ija pengedar Shaklee Damansara & Kelana Jaya. Yang perlukan Stok dengan kadar Segera tu boleh trs PM akak ye... inshaAllah Kak Ija anto terus ke rumah. Yg mana berdekatan area Kak Ija tiada cas delivery dikenakan.... free tau.

Area kak Ija Cod, Damansara, Kelana Jaya, Kota Damansara, Kayu Ara, One utama, Damansara Perdana, Subang Bestari dan Bangsar. Tmpt2 lain inshaAllah kita blh runding.

COD set kurus Shaklee Kat Empire Damansara

Baru tadi Kak Ija anto Vivix ke Danau Kota Setapak. Alhamdulillah. Tu kak ija cakap... ikut budi bicara... Kak ija ni.... x ikut tmpt sgt nak COD....mana dan je kak ija terjah 😂

COD VIVIX kat Setapak

Jangan segan-segan ngan kak ija... perkhidmatan terbaik kak ija cuba berikan utk anda 😊
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20-25%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Kak Ija untuk keterangan lanjut.


Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli. Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:
Pengedar Shaklee (SID : 927880)
call/sms/WA: 019-3036830
FB: Nor Azliza Sahin
CASH ON DELIVERY ➡
Area Kota Damansara, Ara Damansara, Kelana Jaya, One Utama, Kayu Ara, Damansara, Subang Bestari dan Bangsar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...