Sunday, September 17, 2017

REWARD FOR ME DENGAN BONUS SHAKLEE

REWARD FOR ME DENGAN BONUS SHAKLEE

Alhamdulillah.... alhamdulillah....alhamdulillah

Setiap bulan Shaklee tak pernah lupa masukkan bonus Shaklee dalam akaun bank kami. Bonus Shaklee ni gaji kami tau. Lagi banyak korang usahakan.... lagi banyak lah bonus korangkan....

Kak Ija buat Shaklee ni kak ija ada target tau... Kak ija nak pastikan apa yang Kak ija target akan tercapai.

Alhamdulillah...... banyak dah impian Kak Ija tercapai ni sejak buat Shaklee

Kali ni.... kak ija target beli Gelang rantai. Semua ni bermula apabila mata ni x tahan tgk kengkawan post kat fb.... cantik2 semuanya. Jadi kita pun simpan hasrat... cakap dalam hati ini yg aku akan miliki nya salah satu 😃

Jadi kena lah target dari awal kan!

Nak target senang je..... awal bulan tu korang kena pulun sale... promosi tanpa henti.... guna je blog, fb, IG promosi ...  tak tertahan mata ni tgk org post kat Fb kan. Lagi2 tgk anak buah Kak Ija yg jual. 

Lastnya....... jeng3x






Nak join Shaklee... nak belajar mcm mana nak mula dengan Shaklee ni?

WhatsApp sekarang:-
pengedar Sah Shaklee PETALING JAYA
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830
☎ www.wasap.my/60193036830

Guide sepenuhnya, sekiranya anda buat pembelian dengan Ija. freegift menarik dan istimewa menanti anda!

Kak ija COD Kota Damansara, Ara Damansara, Kelana Jaya, One Utama, Kayu Ara, Damansara, Shah Alam Dan Bangsar.















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...