Sunday, September 24, 2017

assesories handphone murah- Kedai Ustaz

Masing2 nak tukar baju baru
screen protector baru
Usb baru

Mujur le murah2 je... kalau mahal, boh layan!

Saja je Kak ija layan kan permintaan anak2... tu pun bila tgk semua tu dah rosak dan perlu di tukar baru  

Kak ija suka g KEDAI USTAZ KOTA DAMANSARA kalau nak cari cover handset, nak tkr screen protector ke, nak cari USB ke...apa2 le yg berkaitan handset. sebab barangan kat sana murah... harga dia berbaloi2.

Sapa2 nak cari assesori handset boleh singgah sana.



Ni alamat kedai ustaz.... kalau ada sapa2 nak pergi boleh waze je kedai Ustaz Kota Damansara.

No25, jalan teknologi
The Core Kota Damansara,
47810 Petaling Jaya
Selangor

Kalau kak ija suka g siang berbanding malam... sebab malam bersesak2 ngan org. Maklum je le... kedai pun terletak kat Uptown Kota Damansara.. mau x padat dengan orangkan. Kalau g siang.... tenang je nak buat pilihan.







 serius datang sekali.... pasti nak datang lagi!





















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...