Sunday, August 6, 2017

TOPENG MUKA JEREBU

TOPENG MUKA JEREBU



Lama rasanya kak ija x jahit topeng muka jerebu ni..... dulu kak ija rajin jahit masa musim jerebu. Permintaan topeng muka jerebu ni masa tu laku keras. Sampai kak ija x menang tangan nak jahit. Terpaksa upah anak2 dan suami tolong pasangkan dia punya tali. Kak ija cuma menjahit saja.

La ni.... Kak ija dah x jahit. jual pun stok mana yg ada je. cara nak jahit pun x berapa nak ingatπŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Korang nak tau...... ada saja yg PM kak ija tanya pasal topeng muka ni. yg terbaru ni akak ni dr pahang nak orderkan utk anaknya  yg menghidap masalah paru2 kronik. br 4 tahun...... anak dia lelaki. Corak yg ada pulak sesuai utk budak perempuan. x kan nak jual corak tu kat dia kan.

Jadi kak ija kena rajinkan diri jahit kan topeng muka jerebu tu semula. Tak sampai hati bila kita dgr pasal anak2 yg sakit ni 😭😭😭

Alhamdulillah......

Bila mood tu datang...... gini lah hasilnya. cuma tali je kak ija x kenakan lagi. sebab kak ija akan pasangkan bila ada yg order. kak ija akan tanya nak tali ke...... nak yg getah. biasanya yg tali tu yg pakai tudung. senang nak ikat kan.









Kalau ada yg berkenan topeng muka jerebu yg kak ija jahit ni.... boleh WA 0193036830

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...