Saturday, April 1, 2017

Detik nak Closing ....Shaklee

Cerita semalam... detik saat nak hadapi closing... kita bawa anak2 yg x berapa sihat tu lepak kat Shaklee. Diaorg main taman.... yg kita lak buat kira2 kan.


Akak ni memang suka G Shaklee. Bila sampai Shaklee mood mesti happy. Muka pun ada senyum. Macam ada sesuatu kat Shaklee tu ... yg buat akak suka ke Sana tau 😃


Sampai Je Shaklee akak suka duduk dekt sini.. suka tgk rak2 yg tersusun suplement Shaklee ni.


Ni stok yg akak borong Semalam.. gigih akak buat kira2. Nak kan effective bulan ni. Stok utk akak.. stok utk downline akak. Target dik..target... hujung bulan ni lah kita kena scorr target. Tgk berapa bonus kita boleh dpt.


Wah .. dpt lagi mug ni... akak suka.. akak suka.. akak suka.. akak suka buat stok ... buat koleksi barang2 shaklee ni..sebab akak rasa barang2 Shaklee ni sesuatu berharga buat akak. Beli suka.. guna jauh sekali.. sebab akak sayang nak guna mereka ni 😃😃😃
 Sapa mcm akak ???

Alhamdulillah... jam 3 petang semalam akak dah closing ....dengan ini income akak 4 angka sebulan. Bulan 4 ni cricle br... akak kena ada matlamat utk lebih berjaya.. akak nak jadi suri rumah berjaya. Akak x moh angan2.. akak nak jadikan ianya kenyataan.... inshaAllah

Siapa nak buat income... part time... full time... mai akak ajar... ☺


WhatsApp sekarang:-
#pengedarSahShakleeAnda
☎ 0193036830 Azliza
☎ 0193036830 Azliza
☎ 0193036830 Azliza

Guide sepenuhnya, sekiranya anda buat pembelian dengan Ija. #freegift menarik dan istimewa menanti anda!

#lulusKKM #pengedarshaklee #Damansara #KotaDamansara #AraDamansara #KelanaJaya #OneUtama #KayuAra #TropicanaSelatan #SeluruhMalaysia #Shaklee #ShakleeMalaysia #JualShaklee #ShakleeEffect #ShakleeMurah #testimoni #kanser #darahtinggi #diabetes #readystok #shopping #Shakleeonline #lecithinpromosi #vivix #cantik #kurus #sihat #putih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...