Saturday, September 6, 2014

TESTIMONI CADANGAN SET KURUS SHAKLEE

Testimoni Cadangan Set Kurus Shaklee

Assalamualaikum
Ni kita nak kongsikan testimoni diri sendiri.... asyik kongsikan cust je punya tak syok le kan. Korang nak tau tak.... kita dah ambil shaklee ni dah lebih dari setahun. Mula tu kita ambil ALFALFA + LECITHIN + HERB LAX. Masa tu berat kita 63kg. Kita ambil masa tu kita pantang 43hari. Geram sebab baju kerja kita tak muat, seluar ketat. Kita kerja sebagai pembantu Dialisis. Penampilan penting kang patient n kengkawan mesti tegur badan kita berisi. Terua le kita order Shaklee ngan kawan kita.... kita cakap kat dia yg boleh atasi perut buncit dan atasi lemak2. Dia syorkan kat kita HERB LAX + LECITHIN+ ALFALFA Kita pun ambil je x fikir panjang.

        Dah sebulan makan berat tak turun pun...
Sedih le jugak....tapi hairan bin ajaib seluar kita yg ketat tang bontot tu dah longgar. Ada patient ni perasan cakap kat kita... ija dah kurus ye... hrmmm x puas hati tu g timbang berat x ada perubahan. Tapi kita ni x putus asa... kita makan dan terus makan.... akhirnya!!!!! Jeng...... jeng..... jeng.........
Memang x sangka berat kita dah turun dari 63kg turun kepada 56kg......  la ni berat kita dah 49Kg. Orang tegur kita dah kurus, muka dah cengkung. Syok......syok sesangat. Semua baju lama2 dah boleh pakai kembali. Sedih satu je.... seluar lama2 kita tak boleh nak pakai dah....sebab, kita alami susut inci yg ketara.  Kengkawan kita ramai yg jeles tau. Korang kalau nak tau kita ni ibu kepada 3 org cahayamata.
Nak tgk tak gambo kita.......sebelum dan selepas!!



Beza tak?
Lemak2 kat pinggul dan peha dah x ada tau . Buncit kat perut pun tiada. Masa ni berat kita 56Kg.....kalau dulu2 orang ckp pinggul kita besor le...siap perli2 kita lagi. Sedih tau. Muka ada senyum dalam hati menangis tiada siapa yg tau.
       Kita nak nasihat kan korang yg mana amalkan Cadangan Set Kurus kan badan tu jgn le putus asa. Apa yg perlu korang buat ialah konsisten. InshaAllah korang boleh dapatkan berat badan yg korang ingini percaya la

WhatsApp sekarang:-
pengedar Sah Shaklee PETALING JAYA
☎ www.wasap.my/60193036830
Guide sepenuhnya, sekiranya anda buat pembelian dengan Ija. freegift menarik dan istimewa menanti anda!

Kak ija COD Kota Damansara, Ara Damansara, Kelana Jaya, One Utama, Kayu Ara, Damansara, Subang Bestari Dan Bangsar.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...